EL HATER
Aquests personatges són persones anònimes o identificades, les quals són presents en les xarxes socials amb la finalitat de enriure-se'n o ridiculitzar tot allò que tenen a l’abast. El terme hater s'ha popularitzat a Internet, per designar a aquells individus que, per expressar-se sobre qualsevol tema, es valen de la burla, la ironia i l' humor negre.
Els seus àmbits preferits són les xarxes socials, com he asmentat en el primer paràgraf, com Instagram i Twitter, però també se'ls pot trobar en llocs com Tumblr, blocs, sales de xat o fòrums de discussió.
La paraula hater, com a tal, és un substantiu de l'anglès, i es pot traduir com 'odiador', o persona 'que odia' o 'que avorreix'. També és possible identificar com qui és 'envejós'. D’aquí en sortirà per quina causa aquestes persones actuen d’aquesta manera afectant negativament als influencers, que al cap i a la fi, només estan complint amb la seva feina.
Actuen d'aquesta manera perquè acostumen a ser persones frustrades, que amb prou feines tenen vida social i que no han aconseguit els seus objectius, de manera que sempre intentaran fer mal als que sí van pel camí d’aconseguir-los per que no siguin realitzats.
Els haters són definits com cínics hostils; són desconfiats i desdenyosos, amb disposició per l'agressió, d'aquí que la seva actitud pugui, en ocasions, arribar a l'ofensa. A partir d’aquest fet d’ofendre als altres, les persones afectades poden arribar a caure en grans depressions o simplement els poden afectar a la seva carrera i/o treball.
Els agrada pensar que l'únic raonament correcte és el seu, i que els altres estan sempre equivocats. També els agrada portar la contrària, ser provocadors i políticament incorrectes, però en general procuren fer-ho amb enginy.
Els temes dels quals parlen les seves crítiques, són principalment temes d’actualitat, com celebritats, controvèrsies, en aquest cas els influencers, o qualsevol altre assumpte que pugui ser d'interès general. Per als haters, qualsevol motiu és bo per odiar: simpatia o militància política, tema religiós, gustos musicals, lloc d'origen, i molts més. Es dediquen a atacar als altres, remarcar els seus errors i que les persones afectades se n’adonin de les crítiques.
Les conseqüències de les seves accions tenen diferents graus d'intensitat, poden ser des de baralles fins al suicidi.
Sempre hem de reaccionar d’una manera sense augmentar el problema ni donar-li una notorietat que no es mereix. Primer hem d’anar en compte sense obsessionar-nos, és més important mantenir la calma i mantenir la calma, ja que la seva finalitat és que ens afectin aquests comentaris doncs tenir aquesta imatge freda que sembli que no ens afectin.
La meva reflexió és la següent:
De haters, en té absolutament tothom. Tant en el món virtual, com en el món real.
En el món dels influencers, el món virtual, tenen un nom, haters, però en el món real, les persones envejoses i les persones que critíquen, ja sigui directament o indirectament, no reben un nom específic, sinó que són anomenenades com a persones falses o dolentes.
La qüestió és, no ens en donem compte de que realment són haters en el món original. Per tant, aquestes persones no només estàn en el del món de les xarxes socials, sinó que també estàn en el món en que vivim.
També he arribat a la conclusió, que gràcies als haters, ens fem més forts i amb més poder, ja que de l'enveja, surt la nostra fama, una frase molt popular i molt remarcada per aquests influencers. I es que és totalment certa! Les crítiques donen importància a les persones, ja que si no donguéssin una opinió negativa, no sobresaltarien les bones qualitats.
Així que, d'una forma o altra, hem d'agraïr les seves accions.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada